Jag kommer inte på en vettig rubrik.

Jaha, då är man tillbaka i blogg världen igen. Problemet är bara att jag inte har en aning om vad jag ska skriva. Någon skribent är jag ju inte. Jag är inte rolig som Maria, jag är inte duktig på att skriva som Angelica, Kattis eller Sara. Man blir ganska intimidated när man är i sådant sällskap. Tycker mest att det jag skriver är dåligt formulerat eller bara massa ytligt nonsens.
En massa frågor dyker upp när man skriver; ska jag skriva att jag mår dåligt när jag mår dåligt, är det någon som orkar läsa det? Ska man skriva för andra eller för sig själv? Ska man vara brutalt ärlig eller sätta en guldkant på det hela? Ska jag försöka vara rolig? (Den enda som tycker jag är rolig är nog Maria så det känns ganska meningslöst.)
Det är nog inte någon som har ett svar på det, men det hindrar mig från att skriva.

Jag får helt enkelt göra ett försök.

Kan börja med att skriva att jag saknar Maria så det gör ont i hela mig. Hon har tagit med sig en del av mig till Phoenix. Vi är ifrån varandra alldeles för mycket. Det går självklart att göra något åt det, men förpliktelser hamnar ofta i vägen. Förpliktelser och pengar. Även viljan att göra olika saker i sina liv har en tendens att komma ivägen. Jag hoppas att vi en dag vill samma sak på samma plats.

Är glad över att jag och Erika har bestämt att vi ska åka till New York och Las Vegas i sommar. Önskar att hon var en del av mitt dagliga liv. Den tiden i somras som jag var hemma och umgicks med henne kommer jag alltid att minnas. Förberedelserna inför bröllopet och bröllopet var helt fantastiska tillsammans med henne, Johanna och deras familj.
Persgårds maffian är den bästa maffian.

Har precis fått mitt hjärta krossat och det är väl det som upptar min tankar just för tillfället. Det var riktigt längesedan som jag tillät mig själv att känna såhär för någon.
Jag får fortsätta jobba och träna för att ta mina tankar ifrån det.

I helgen så ska det bli party. Jag och Maya ska ha gemensam födelsedagsfest och jag är riktigt glad över att Petra kommer. Har en känsla av att saker kan gå ganska vildt till när hon är inblandad, kan nog jag behöva.
Kameran ska med, det är då ett som är säkert. Förhoppningsvis så kommer bilderna upp på Facebook, det beror på hur vad som händer, haha.

Ja ni, det här var mitt första försök på länge, vi får helt enkelt se när jag skriver igen.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men hallå, man måste skriva mer än ett inlägg om året!!!!!!!

2008-11-06 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback