Skriver för Jenny...

..hon är nog den enda som läser bloggen. Vilket kanske inte är så konstigt eftersom att jag inte skrivit på länge innan det förra inlägget.
Sitter på jobbet och skriver, vilket är ganska drygt eftersom att jag inte har ett svenskt tangentbord. Måste trycka på ¨ och sen a eller o när jag vill ha ö eller ä.

Så vad har hänt sen sist?
Dyngfull i lördags. Gjorde saker jag kanske inte borde gjort, men vafan. Det är väl ändå typiskt mig när jag är full. Petra var i Malmö helgen till ära. Hon är helt fantastisk den flickan. Många skratt i hennes närhet.

Det är fest i Malmö ikväll men jag orkar inte. Jag är helt slut. Blir en lugn hemma helg med träning och jobb på söndag.
Sjukt mycket på jobbet just nu och jag har en driftsrapport som ska vara klar idag. Jag hinner det, det vet jag men jobb på söndag känns nödvändigt.

Ser fram emot att snart få åka hem till familjen och träffa alla vänner. Var lite för längesedan nu.
Speciellt juldagen kommer bli riktigt skoj. 25 tjejer är vi som ska käka på Bolanche innan festen där börjar.

Nu är det tydligen dags för lunch.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt fruktansvärd design du har..btw..:P

2008-11-15 @ 17:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback