......

Helt seriöst, vad är det jag håller på med egentligen? Känns som att jag alltid hamnar i sådana här situationer. Jag tror på fullaste allvar att jag söker efter dessa situationer för att skapa drama i mitt liv.
Har alltid fått höra att mitt liv är som en såpa, och det trodde jag skulle försvinna med åren. Men icke.
Jag har tydligen ett problem med att gå efter killar/män som är out of my reach, so to speak. Det är liksom inte ens medvetet.
Behöver kanske inte gå in på detaljer, än, men varför gör jag det? Commitement issues eller bara en sucker for punishment?
Men jag måste ändå erkänna att bara tanken på att ha ett förhållande, släppa in nån och lita helt på en man skrämmer the bejesus out of me, som Chandler skulle sagt.
Skärpning Jessica!

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tja...I know the feeling...Puss

2008-12-01 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback