Jag hatar när Angelica har rätt!

Jag gör verkligen det.
Berättade för henne igår att jag sovit hos David och jag fick ett: "Men Jessica..." Till svar.
Ett sånt där "Men...." (Fyll i valfritt namn) som man bara hatar, när hon ska komma med sina predikningar om vad som är rätt och fel.
Jag tänker aldrig erkänna att det kan vara för att hon känner mig så jävla bra och vet att jag förtjänar mer än det han gett mig. Not gonna happen. Over my dead body!

Igår trodde jag att jag skulle klara mig med allt i behåll, att jag skulle tänka tillbaka och le åt alla gånger vi legat i timmar och bara pratat och se det som ett fint minne.
JO tjena! Tog ju såklart kort på honom igår morse när han sov och kan nu inte sluta titta på bildjäveln och sucka så där äckligt gulligt och le inombords. Kan inte få bort de där pirrningarna varje gång jag tittar på bilden eller tänker på i lördags. Känner mig konstant gråtfärdig just nu för att efter torsdag så kommer jag nog kanske aldrig se honom igen.
Vi har håll på i över 6 månader nu och vela fram och tillbaka.
Han är en jävligt gullig kille som inte håller vad han lovar.
Han sa igår att han kommer ringa på torsdag och möta upp mig ute men jag har inga förhoppningar. Eller visst hoppas jag men jag förväntar mig det inte.

Ringde Maria och berättade om omständigheterna om hur det kom sig att jag hamnade hemma hos David. Vi grät och skrattade och skrek, allt på samma gång. Även det mest pinsamma kan vi skratta åt tillsammans, älskar det! Hade lite småångest igår men den försvann tack vare henne.
Det som hände var faktiskt värre än meddelandet jag skrev till en viss Herr Fix förra sommaren.

Nej, nu ska jag gå på lunch.

Vill bara avsluta med: Jävla Angelica! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback