"Du är för dålig för att kasta sten"

Jag saknar internet. Allt roligt man kan söka på och titta på där.
Men nu har Johan flyttat in hos oss med dator så nu kan det vända.

Henrik och Johan har intagit varsina platser på LoyaltyBuild och det är underbart. Tvår grymt trevliga och roliga killar. Tyvärr så kan bara en bo hos oss men jag har en känsla av att Henrik kommer sova på vår soffa mer än en gång.

Annars då?

Familjen har varit här, det var ehlt underbart. Det kändes tryggt och skönt, kändes som att de skyddade mig mot allt farligt och ont. Låter säkert jätte töntigt men det är en trygghet utan dess like. Mamma fick magsjuka dock men de hade haft kul ändå. Sa de iaf. De missade dock flyget hem igår pga tågförseningar men de är i Gbg nu och ska hyra en bil till Västerås och sedan ta vår bil därifrån. Stackars. De lät inte så glada i telefonen direkt. Det kan man förstå.

Har varit ut alldeles för mycket denna vecka så jag känner att det kommer bli en massa sova i helgen. Grabbarna ska väl till Galway och härja men jag har inte råd och förkylningen växer så det blir hemmakväll.
Eller iaf hemma i Ennis kväll sen får man väl se om man går ut eller inte.
Kollade på Champions League matchen på Knox's och där var det röj vill jag lova. 98% hejade på Liverpool och så var det några som hejade på Milan. Speciellt en dryg kille var det som var sjukt lik Kevin Federline (Britneys ex) men utan en framtand. That's Ireland for ya.
Kvällen fortlöpte väldans väldans bra dock med en massa mys och hålla handen och pussas på krogen. Fjärliar i magen och sånt ni vet. Synd att han är backpacker och drar imorgon. Jaja, that's life. Han tycker att jag ska komma till Sacramento och bo hos honom så vi får la se. Mycket snack och liten verksta' brukar det bli.

Maria åkte i onsdags kväll. Blev mycket jobbigt. Jobbigare än jag trodde. Det fälldes många tårar.
Emma åkte igår morse så det blev tårfyllt avsked av henne också på Knox's.
Är en aning jobbigt när folk åker sådär. Trodde att jag hade vant mig vid det här men ack så jag misstog mig.

Men alla nya människor som kommit är sjukt bra.
Nu vill jag bara hem en sväng så jag kan får umgås med alla underbara Borlängebor.
Jag saknar till och med Martin Dragsten nu. Då känns som att det gått lite väl långt.
Jag hoppas verkligen att Johanna och Erikat är hemma samtidigt som mig så vi kan göra staden osäker.
Om Erikat kommer ihåg vem jag är, blivit lite dåligt från hennes sida med kommentarer och mail och sånt, fyyy!

Nej nu ska jag mobbas med de nya och surfa runt lite.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback