Ont det gör ont det gör ont...

AJ! Det gör verkligen jätte ont!
Den som har sagt att träning är bra för kroppen vet fan inte vad den pratar om.
Sanna mina ord!
Spinning och magträning i en timme + 25 minuters powerwalk fram och tillbaka två dagar i rad nu.
Det gör så ont i mina ben. Jo, det är ju även träning för benen direkt efter spinningen, och ibland tvärtom. Man är inte lite mör eller?
Ikväll blir det bara powerwalk och 30 minuter Power Pilates.
Imorgon blir det Legs, bum, tummy och sedan 30 minuter spinning.
I helgen ska jag äta prinskorv:) Det är jag värd.
Men det är helt underbart att känna att magmusklerna blir starkare och starkare och man orkar mer på spinningen för varje gång.
Äter bra och nyttigt och lite. Dricker minst 4 liter vatten om dagen, kanske är för mycket, men vafan, de e gott.

Kan inte påstå att jag har mycket av liv i veckorna mend et får man ta igen på helgerna. Även fast jag inte dricker mer. Blev lite mycket där ett tag. Minnesluckor och ångest, inget jag strävar efter direkt.

Annars då?
Jag och Lisa planerar i massor, planer planer planer, men vilken väg ska man gå? Kanske blir Köpenhamn, kanske blir Gibraltar, kanske stannar kvar och tjänar ihop pengar till hemlisen. Vem vet!?
Och vem visste att jag kan spara pengar? Inte jag i alla fall. Jag överraskar mig själv hela tiden.
Fokuserar mig på mig och det känns sjukt bra. Underbara människor runt omkring mig, nu saknas bara fint väder och Maria Magdalena Rut Brunhilda Gulsum Lindqvist så skulle allt vara perfekt.
Sjukt glad för hennes skull att hon kom in i Örebro, men det var väl aldrig någon fråga om saken? Mitt lilla yrväder har vuxit upp, eller, hahah kanske inte.
Tycker fortfarande att hon ska bli glasblåsare dock.

Nej, nu e lunchen snart slut.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback