Inget liv?

Hej,

Jag har fan knappt nåt att skriva om, jag har inget liv.
Går till jobbet (7-15,30 eller 8-16,30), går hem, går till tränings centret 25 min, tränar 3-4 ggr/vecka, går hem 25 minuter, duschar och sen går och lägger mig. Äter där emellan och det är mest bara nyttig mat. En hejare på att laga mat.
Har dock resulterat i att jag har 70 i omkrets på bh:ar. Inte illa anser jag. Brösten kunde dock få gå ner några storlekar, men jaja, allt har sin tid antar jag.
Helgerna är fulla av party dock, det är riktigt skoj. Har träffat någon men vi får se hur det blir.

Har fått mer ansvar på jobbet och får lära mig nya saker hela tiden och det är grymt kul. Känner att jag hanterar det bra och det kommer bara att gå bättre och bättre.
Ganska stolt över mig själv faktiskt.
 
Ska ha en party fylld helg i helgen sen ska jag och Lisa pamper ourselves på söndag och gå ut och äta mat, blir nog Thai, som vanligt!

Kan tyvärr inte komma hem när Erika och Johanna är hemma för jag har inga semesterdagar kvar att ta ut men Erika sa att hon ville komma hit och hälsa på och göra Ennis osäkert, hehe.
Sen har jag blivit erbjuden en gratis resa till Arab land. Äntligen en friend with benefits, haha. Näää då, men kul ska det bli.

Tack Erika och Maria för alla underbara meddelanden jag fått, speciellt de som är spontana. Tack för att ni hör av er och för att ni inte glömt bort mig.

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: anka

gud va du är duktig! i miss you darling.puss

2007-08-12 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback